Κυριακή 7 Μαΐου 2017

Διαφανές

Τέλεια μου μανία το πιο γλυκό μου ψέμα εσύ
Κ αν απο όμοια τελειότητα γίναμε εμείς
Με ψέμα μολύσμενη θα ταν κ η πηγή
Καρκινωμα που σκεπάζει πάσα αληθεια 
καμιά αληθεια δεν επιβιωνει αρτιμελής
Ψαχνεις να βρεις το εσυ μες το εμεις
Μολυνεις το ατελες μου αληθινό φως 
με θανατηφορο ψεμα για να χεις λογο να ζεις
Ψαχνω να βρω το εγω πισω απο το εσυ
Αλλα το μόνο που βρίσκω ειναι ακομα μια αντιγραφή
Παρτο αποφαση δεν ξεκίνησε κανείς με διαφανές χαρτί
Ισως ξεκινησαν απο ενα κουρασμένο γιατί
Μεχρι που το γιατι εγινε σιγα σιγα μονο εσυ και εσυ και εσυ και εσυ...
Πουθενα εγω και εσυ μαζι.
Μου 'πε ο πατερας μου παιδι οτι θα μεινω μονη για να ακουσω ολα τα επειδη στα αμέτρητα μου γιατι.
Ερωτηματικό.
Δεν μου αρεσει η αντιγραφη.
Διψω για καθαρη πηγη!
Γιατι, επειδη, γιατι, επειδη, τελειομανια μου με κρατας νεκρη μεχρι το πρωι. Το τελος ηρθε και δεν ησουν εκει.
Τελεια μανια μου ψευδαίσθηση τοσο αληθινή
ακομα η θαλασσα μολύνθηκε και θελει να χορεψει τα κυμματα σε ευθεια γραμμη
Τα συννεφα σε συμμετρικα κουτακια
Ανθρωποι που αντιγραφουν του κοσμου τα ματαια τελεια σου εσυ.
Ξημέρωσε μια τέλεια αυγή. 
Α.Ν

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Φραντζολα και ελια

Νευμα βγαλμενο απο αλλη εποχη αυτης του οπως επιθυμειτε δεσποινης , σε επιθυμω για παντα. Για το υπολοιπο ταξιδι μας. Φραντζολες κ ελιες πηρ...