Τετάρτη 13 Ιουνίου 2018

Α. Ν


Εσυ μου εξήγησε με ενα αν και γω σου απαντώ πως αυτό ειν το ονομα μου.
Γνωρίζω πολυ καλα την ιδιότητα μου.
Α. Ν τα δυο αρχικα μου
Το ενα η αγκυρα και το αλλο τα φτερα μου.
Α. Ν το υπολοιπο μιας ατυχής λεκτικής αφαίρεσης .
Της καθε ουσιας η αναίρεση.
Αποτυχημένη προσπάθεια ανασφάλειας να χωρεσει στην ασφάλεια.
Α. Ν τ ονομα μου η καταρα και τα ονειρα μου.
Αλλαζουν οι πολοι της γης οπου αν ξετυλίγεται μια διπολικη  διαταταχη.
Η πιο αθωα σκεψη σε επιφυλακη.
Τι θα ηταν ολα διχως αν
Ποσα απ τα πιο τολμηρα ονειρα θα έμεναν αραγε ορφανα?
Α. Ν τα αρχικα μου μικρη ζωη μου γνωριζω πλεων καλα την ιδιοτητα μου. 
Μοιρα μου αυτα τα δυο αρχικα μου.
Α. Ν

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Φραντζολα και ελια

Νευμα βγαλμενο απο αλλη εποχη αυτης του οπως επιθυμειτε δεσποινης , σε επιθυμω για παντα. Για το υπολοιπο ταξιδι μας. Φραντζολες κ ελιες πηρ...