Τετάρτη 6 Ιανουαρίου 2021

Φραντζολες

 Κοιτουσα μεθυσμενη στην σειρα την μεγαλη κυρια που γεμιζε ρυθμικα τα σάντουιτς της επομενης μερας με τα διαμετρικά κομμένα αγγουράκια. Περιμενω το δικο μου σαντουιτς να ξερόψηθεί ζαλισμενη απο αλκοολ, το φως φλορεντζας του φούρνου να με ενοχλεί γιατι προδωνε οτι δεν ηταν η ηλικια μου να στεκομαι μεθυσμενη στη σειρα τα ξημερωματα περιμενωντας τα αγγουρακια να δροσισουν την τριάρα σαντουιτσαρα μου. Το καμενο σισαμι της φραντζολας μου ξεκίνησε να μοιριζει τοσο ανθυγιεινά κολασμενα με το λιωμενο βουτηρο και το τραγανιστο μπέικον οπου συντομα παρεσυραν τα καθωσπρεπει "πρεπει" μου. Ενας συνομιληκος μου, απ αυτους που η λογικη τους ειχε προσπερασει την σταση του "να πεθάνω εστω και μια φορα απο έρωτα" μπηκε στο φουρνο να αγοράσει γαλα και ψωμι για τη προκομμενη εβδομαδα του. Δυο κοσμοι της ιδιας ηλικιας στον ιδιο φουρνο ξημερωματα. Ο ένας στην αρχή της ημέρας κ ο  άλλος στο τελειωμα. Κοιτω τον εαυτο μου στην αντανακλαση της τζαμαριας, ειμαι τοσο ομορφα θλιμενη βυθισμενη στο αλκοολ που η υγιης μου κορμοστασια καμουφλαρει περιτεχνα την νοθευμενη μαραμενη μου σκεψη. Αυτη η νοθευμενη υπαρξη λιγο πριν τα 35 το τελος της γονιμης εποχης κοιτουσε με τοσο προβληματισμο τα ρυθμικα φρεσκοκομενα αγγουρακια, την σοδια για ενα αλλο κοσμο που θα ξυπνουσε σε λιγες ωρες να διετελέσει την προκομμενη του ρουτίνα, σε μια ρουτινα που ειχα αποτυχει να βρω το ρυθμο. Συνεχιζω να ζω σαν μια υποσχόμενη ανέμελη έφηβη σκέφτηκα που ακομη δεν αποφασισε τι θα γινει οταν μεγαλωσει. Ενιωσα τόση θλίψη αλλα και περιέργεια για αυτον τον αλλο προκομμενο κοσμο, παρατηρώντας τον εκπροσωπος της μπροστα μου βυθισμενο στα κοινωνικα "υπο-χρεη" του να κοιτά αφηρημενος τα βυζια της ταμειας αγνοωντας την τρυφεροτητα τους, ακουμπώντας τις φρατζολες στη μεζεδοσκεμπε του. Ήμασταν και οι δυο τοσο δυστυχισμένοι και αδειανοι στους δυο κοσμους μας.

Ανταλλαξαμε βλεμματα. Αξαμωθηκε η ανησυχία και αθυροστομια της σκεψης μου με τη μαλαμετενια προκομμενη του φυση.

Φραντζολες πηραμε ειπα και βεβηλωσα τις λιστες του.

Οταν βρισκεις κατι πολυτιμο στο δρομο σου το σηκωνεις ειπε η μανα του παιδιου μεσα μου.

Παντρευτηκαμε.

Α.Ν


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Φραντζολα και ελια

Νευμα βγαλμενο απο αλλη εποχη αυτης του οπως επιθυμειτε δεσποινης , σε επιθυμω για παντα. Για το υπολοιπο ταξιδι μας. Φραντζολες κ ελιες πηρ...