Τρίτη 22 Νοεμβρίου 2011

Google it!


Αφού έχω κάνει ότι καλύτερο μπορούσα προκειμενου να κοιμηθώ youtube, paint and read, κατάλαβα ότι δεν θα κοιμηθώ απόψε έτσι αποφάσισα να googlelarw την λέξη από την οποια πάσχω απόψε : ΟΙΣΤΡΟΣ!  αλλα επειδή η ζωή είναι πανέμορφη και όλο "εκπληξεις" ανακάλυψα μια φοβερή σελίδα μέσα στην οποια βρήκα κάμποσες ασήμαντες σημαντικές πληροφορίες, από αυτές που πεθαίνω να συλλέγω! Με ενθουσιασμό  ανακεφαλαιώνω  και μοιράζομαι τι έχω ανακαλύψει στο αποψινό μου διαδικτιακό ταξίδι ! Παμε :


-Η κυριολεκτική έννοια του οίστρου είναι η αλογόμυγα, η μεταφορική - η δημιουργικότητα/έξαρση  και η βιολογική -η ωορρηξία! 
-ΤΟ E.Q νικα το Ι.Q - Οι γυναίκες με αυξημένη συναισθηματική νοημοσύνη έχουν περισσότερες πιθανότητες να πετύχουν στην ζωή τους και απολαμβάνουν το sex περισσότερο!
-Τα παιδιά με υπερκινητικότητα  έχουν περισσότερες πιθανότητες κατά την ενηλικίωση τους να καταλήξουν  χρηστες ουσιών, υπέρβαροι , με σεξουαλικά μεταδιδόμενα νοσήματα, στη φιλακη, υπό πτώχευση, υπό απόλυση etc etc etc :/
-Οι άντρες πέφτουν με ένα χαμογελo ενώ οι γυναίκες όχι. (ΧΑ)
 -Ευκολότερα περνούν διαζύγιο αυτοί που είχαν ευτυχισμένη παιδική ηλικία! hmmm..
Last but not least- το καλύτερο μου - η ευτυχία είναι μεταδοτική οπόταν να μένετε κοντά από ευτυχισμένους ανθρώπους σε απόσταση λιγότερη από ένα μίλι! (ευτυχώς που ο σχιζοφρενής δυστυχισμένος γείτονας μου αυτοκτόνησε! ) ok  ok it was a black bad joke :/  δεν έχω σχιζοφρενή γείτονα (γιατί αυτοκτόνησε!) ok ok ok (απλά μετακομησε- happy now? )  Τσ τσ τσ...αναθεματισμένη αλογόμυγα!
xxx
GOOGLE IT
BONNE NUIT
XXX α.ν
http://www.healthyliving.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Φραντζολα και ελια

Νευμα βγαλμενο απο αλλη εποχη αυτης του οπως επιθυμειτε δεσποινης , σε επιθυμω για παντα. Για το υπολοιπο ταξιδι μας. Φραντζολες κ ελιες πηρ...