Δευτέρα 11 Φεβρουαρίου 2013

I do!

Kathisa apaenanti apo tis anasfaleies mu, simera itan poli anisixes kati tha sinevike pali skeutika... tis metrisa, kala to ipopsiastika - perissoteres apo ktes h'mipws pali ta xannw sto metrima.
Stin deutera gimnasiu eixa ena asximo kavga me tin mathimatiko mu, epanastatisa giati eniwsa oti adikithika! H K.Karaulia! Vgika exw apo tin taxi kai ktipisa tin porta feugwntas! Ekeino to examino pira kai to prwto mu D! Eklapsa olo to apogeuma sto efiviko mu maxilari dipla apo tin afisa mias fwkias!
Akoma thimame pws den me peiraxe toso pu imun ilithia alla to oti imun mia alitissa! Mono oi alites eixan D sto gimnasio. Tote den ixera vevaia, pws i zwi i idia einai i pio megali alitissa kai einai kai poli wraia otan tis moiazeis!
Simera loipon xanakoitw tis anasfaleies mu kai me perimenun na milisw! Kremmontai apo ta xeilh mou. Einai toso anasfalhs!!!
 Kathiste katw isixes, paliopaida! Tis xanametrisa, nai einai ontws perissoteres simera, kapoia tha epestrepse krifa to vradi! O dolofonos epistrefei panta ston topo tu egklimatos!
Kathisa kai tis koitaza, kapoies apo autes itan panemorfes, euthrastes, athwes, den ixera ti na tus pw. Tus ta exw pei ola! Poses fores? Apla den akune! Ginaikes!
Koitw tin porta, poses maxes kai klamata dwsame se auti tin porta, poses fores me iketeusan na min tis petaxw sto dromo, ma egw olo tis petusa kai autes olo epestrefan, mono egw tis exw agaphsei me auto ton tropo mu elegan kai mono me mena einai eutixismenes kai egw fisika panta tis lipomun kai tis pisteua...simera den mu kanei kardia na tis petaxw exw, parolo pou exei kalo kairo!
Einai dikes mu skeutika, den exun kai pu allu na pane allwste o kosmos exei gemisei me toses anasfaleies erwmenes pou den exei xwro gia tis dikes mu! Den mu kanei kardia na tis petaxw sto dromo kai na tis afisw orfanes kai adespwtes, i alitheia einai oti kai na tis perimazepsei kapoios kaneis den tha tis agapisei opws egw. Einai toso idiaiteres!
 Exallu ti tha kanw egw meta xwris autes, ti tha apoginw pia tha eimai kai ti logo tha exw na tolmw afu den tha xw logo na fovame? O agwnas mu gia apeleutherwsi tha teliwsei kai meta ti epanastatis tha'me- xwris aitia?
Poio logo tha exw meta gia na fuskwnw me yperoxh kai epidikniw tin dinami mu? Gia pion tha dinw tin maxi mu afu den tha xei apomeinei tipota gia na thaumazei tis nikes mu? Ti tha exw gia na elegxw, ti na paleuw, ti na frontizw ti na misw kai ti na agapw? H zwi me mena meta tha einai toso pliktiki xwris autes! Tha eimai apla mia teleia gkomena xwris anasfaleies? Panta variomuna tus teleius anthrwpus me tis gamates zwes kai tis apsegadiastes proswpikotites, den tha thela na ginw kai gw mia pliktiki teleia! Ti zwh einai auti, ama tin zeis xwris fovo kai anasfaleies?  Meta to tharros kai o apeleutherwtikos su agwnas den exun kamia axia! Einai apla eunuxismenes dinameis!
Pasxizw ta teleutaia xronia na gnwrisw auti tin prigkipissa pou tin lene eleutheria, na dw re paidi mou telika axizei olo autos o agwnas gia ta matia tis? Adiasa aposkeues, agorasa kainuries, allaxa vagoni, kolimpisa, kriwsa, vithistika, epepleusa, ktipisa, matwsa,xanasikwstika me ena podi, ena xeri, ena mati, kutsa strava xanaperpatisa, se lathos dromo panta, pethana, xanagennithika, xanapethana kai xana to xana, petaxa taxidepsa, thaumasa, iothetisa  egina esi, esi, esi kai esi kai enw imun esi krifokoitaza pu kai pu apo auto to daneiko esi to oikeio mou egw.
Kapoies stigmes eniwsa oti tin arpaza me tin akri tu matiu mu alla mexri na aplwsw to vlemma krivotan, alla pote makria. Megali putana idonovlepsias auti i eleutheria tis aresei na se koita alla menei panta kapu ekei konta gia su ipenthimizei pws einai na tin aisthanese xwris na mporeis na tin aggixeis! Pou tha paei mia mera to mikro megalo mou egw tha ftasei to diko tis esi kai tote to mikro megalo mou egw me tis megales mikres tu omorfes anasfaleies tha strimwktun sto mikro afiloxeno kai anipotakto esi ths.
 Anarwtieme... tha xwresun oles mou oi anasfaleies se auto to kainurio mikro afiloxeno esi pou olo trexei na kriftei?
Tis xanakoitw! Ftu re! Pote mazeutikan toses polles? Ti eimai egw re o don Zuan?
H alitheia einai oti panta eixa auti tin ikanotita na magnitizw ton ginaikeio plithismo se antithesi me ton antriko pou ton exolothreuw me 3 kiniseis mat, ante 4 (gia gera stomaxia)!
 Perifana panigirizw gia tin ikanotita mu auti afu dipla mu exw panta alithines files pou me latreuun, gia ena logo pu kamia mas den exei akoma exakrivwsei. 
Den xerw poso anwmali einai auti i ikanopoihsh alla to kalitero koplimento pou exw eispraxei apo autes einai pws an imun antras sigura tha me pantreuontan!  Kapws etsi tharrw pws kollisan k oles autes oi anasfaleies me mena, eidan mallon se mena ton idaniko antra! Ase pou me toso ftisimo stin porta pou tus exw rixei tosa xronia pws na min kollisun? To xume auto emeis oi ginaikes, kollame eukola kai omologw pws exw meridio euthinis s' auto.
 Ma twra niwthw pws den antexw allo na tis ftinw, den thelw allo na tis petaxw exw apo tin porta, den thelw na meinw eleutheri kai moni, sto katw katw kapoies apo autes einai toso omorfes kai monadikes!
H wra i kali!
Panta pisteua pws an den antexeis na xwriseis tote pantrepsu, isws na einai arrwstimeno alla etsi d einai o erwtas, arrwstia, psixiki astheneia, mia akoma emmoni pou se tholwnei kai su isopedwnei ton apeleutherwtiko su agwna..
Koita pws me koitun!
Mipws eftase kai gia mena i wra i kali kai prepei kai gw na pantreutw epitelus tis anasfaleies mu??


a.n

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Φραντζολα και ελια

Νευμα βγαλμενο απο αλλη εποχη αυτης του οπως επιθυμειτε δεσποινης , σε επιθυμω για παντα. Για το υπολοιπο ταξιδι μας. Φραντζολες κ ελιες πηρ...