Παρασκευή 9 Δεκεμβρίου 2011

aNNAkalyptw...


EEE κύριε οδηγέ εδωωω ...στο ωραιότερο σημείο τις ανακαλύψης μου!
Κατεβαίνω από το βαγόνι, κοιτώ τον ουρανό και θαυμάζω τις κέλογκς "νιφαφες", μαθαίνω να περπατώ στο πάγο και να μην "γλιαζω", πίννω μπίρα για πρώτη φορα  η ώρα 17.00, ανακαλύπτω πως είναι να ανακαλύπτεις τις συμπτώσεις και περπατώ παρέα με την σκιά μου σε ένα πανέμορφο μακρινό κομμάτι γης κάτω από τα ίδια αστερια του τόπου μου!
Δεν ανασαίνω για να ακούω καλύτερα τον φόβο μου αλλα προχωρώ, ζω!
Τα "χελωνιτζακια" ξεπετάγονται από κάθε υπόνομο, οι muumies με κοιτούν πίσω από τα δέντρα, η μαγια η μελισσα ροχαλίζει διπλα μου, ο barbapapa τραγουδα και ο τσιπ και ο ντειλ μου λένε καλημέρα κάθε πρωί με αλφαβητική σειρά ενώ απολαμβάνω την παλιά -αλλα λατρεμένη μου ανακάλυψη - το περίφημο giaurtogalokremotzelo("viilia") με "αλευρι" βρώμης και ζάχαρη! Η πιππι φακιδομύτη καθαρίζει για πάρτι μου και δεν με αφηνει να κοιμηθω!
Πάρε τον δρόμο τις καρδιας!
A.Ννακαλυψε!
xx

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Φραντζολα και ελια

Νευμα βγαλμενο απο αλλη εποχη αυτης του οπως επιθυμειτε δεσποινης , σε επιθυμω για παντα. Για το υπολοιπο ταξιδι μας. Φραντζολες κ ελιες πηρ...