Παρασκευή 23 Δεκεμβρίου 2011

Γpamma sto 2011!

Agapito mu 11 feugwntas mporeis na katevaseis ta skupidia, na deseis mia petra sto laimo su k na pas sta tsakidia su iposxome oti tha vreis parea dio tria dialekta atoma na su kratane to xeri!Kali tixi! 
Episis su anakoinwnw oti apofasisa na eimai para poli amartwli etsi den tha simmetexw sto quarteto: sigxwresi agapi eirini k storgi oloi twra tragudame...Mpurdes akatalliles gia enilikus! Antitheti stin epivoli psifizw epilogi kai den tha prospoihthw pws d iparxei mia mauri lista! An thes na tin xethapseis mporeis! Vriskete mesa se ena black box dimeno me mia mauri petra ston pato enos kratira tu x metewriti pou den tha sigkrustei pote me tin gi! Epetrepse mu na moirasw ta thetika mu sinaisthima sta ligosta atoma pou perifana kratw stin zwi mu! Oso logos meri 'girname kai to allo magulo' tha su apantisw kai gia auto,afu su maurisw to mati kai se patisw ston laimo me to pio mitero mu govaki! Sadistiki iperoxi! O mazoxismos psofise apo iperkatanalwsi! Aiwnia tu i mnimi!
Oi ekptwseis teliwsan kai afu me exeis afisei tapi arketa nwris apo ta taxirithma mathimata pu eprepe n akrivoplirwsw katholi tin diarkeia tis xronias to mono pou mporw n kanw, me ta penixra esoda mu apo to anergiako, einai na ta moirasw stus ligus alla axius agapimenus anthrwpus, pu exun epiviwsei apo mia athlia episis xronia kai gia autus! Oxi gia na min planase pws me allus ta piges kalitera! Aporw pws evgales tin xronia! 
Gia na min niwtheis adikimenos su ipenthimizw  pws persi imun para poli fronimi kai exw para polla apothemata gia ta opoia den me exeis antamipsei akoma! Mporeis na antliseis apo ekei oti exei meinei an nomizeis oti auto tha kanei tis teleutaies su meres kaliteres!
En katakleidi den mporeis na me ekviaseis gia to 12 giati exw frontisei na min mu anoikei prin ximerwsei! Mexri tote omws tha xeis idi figei!  
Exe geia kai an exeis metaniwsei exeis akoma liges meres na me xofliseis apallaswntas me apo tus 100000 tropus pu me exeis mathei na aminome! Kali tixi!


Ante geia!

a.n


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Φραντζολα και ελια

Νευμα βγαλμενο απο αλλη εποχη αυτης του οπως επιθυμειτε δεσποινης , σε επιθυμω για παντα. Για το υπολοιπο ταξιδι μας. Φραντζολες κ ελιες πηρ...