Δευτέρα 10 Οκτωβρίου 2011

HAKUNA MATATA

Ψες πήγα και είδα το lion king, με δυο φίλες μου ,  δικαιολογήσαμε την παρουσία μας λέγοντας ότι δεν προλάβαμε να το δούμε τότε... πριν 20 χρονια γιατί ...παίζαμε ΑΤΤΑΡΙ τρώγοντας cocopops με χυμο κεανιτα .. 
Που να ξέραμε τι μας περίμενε! Εμείς πήγαμε να περάσουμε καλά να δούμε κάτι απλό, κάτι light κάτι.... παιδικό...το μονο πυ θέλαμε ήταν ένα γλυκό σαββατόβραδο και αντί αυτού κατέληξα και πάλι να φραουλοφιλοσοφώ! Μα να του σκοτώσει τον πατέρα ο ίδιος ο αδελφός και να του φορτώσει του παιδιού τις ενοχες??? Κάι να φύγει ο σύμπας έτσι ? Με όλες αυτές την ενοχες? Τόση μοναξιά τόση αδικία! Εξοργιστηκα! Ούτε στον τιτανικό δεν συγκινήθηκα τόσο! Να πεις δεν το είχα ξαναδεί?? ΑΛΛΕΣ 15 ΦΟΡΕΣ !! Την ίδια κασέτα ξανά και ξανά! Ολα τα τραγούδια ξέρω! Και στις δυο γλώσσες! What happend? Γιατί μου είχε ξεφύγει αυτό το σημείο?? ?Γίνετε να  αργήσενα ερθει το χαπαρι 20 χρονια? 
Δυσφορώ...βγάζω τα 3d γυαλιά να βλέπω τον κοσμο καλύτερα! 
Παρακολουθώ προσεκτικα τα παιδιά..Βραχοι! Απαπαπ εγώ  παντως δεν θα έφερνα το παιδί μου να το δει, σκέφτηκα...και πριν προλάβω να τελειώσω την δακρύβρεκτη σκέψη μου εγώ η μάνα dont want το be τους ακούω να.. γελούν? Πως είναι δυνατόν να γελούν μετά από αυτή την σκηνη? Μα καλά δεν συγκινήθηκαν που φεύγει ο σύμπας για τα ξένα φορτωμενος τοσες ενοχες άδικα? Τότε ηταν που με κτύπησαν οι 15 φορες!!!!
Δεν αντιλαμβάνονται!!!
Τι λες καλε με αντικόβει ο διχασμένος σημμασιοπληκτος εαυτός μου 2 !
Λέω τα παιδιά δεν αντιλαμβάνονται τον πόνο, την απώλεια και την θλίψη στον βαθμό που την αντιλαμβάνομαι εγώ, τώρα,  σήμερα- στα 27 μου! Προφανώς  κάθε ηλικία αντιλαμβάνεται όσα αντέχει να αντιλαμβάνεται...δεν πρόλαβα να τελειώσω ούτε αυτή την σκέψη και με κτύπα ανελεητα άλλη μια  ...ποσα άραγε να νομίζω ότι αντιλαμβανομε εγώ- σήμερα- εδώ και τώρα-  και τι άλλο άραγε περιμένει για να αποκαλυφθει? jiaaaaeeeex!!!!! μανουλαααα....


hakuna matata!
α.n

2 σχόλια:

Φραντζολα και ελια

Νευμα βγαλμενο απο αλλη εποχη αυτης του οπως επιθυμειτε δεσποινης , σε επιθυμω για παντα. Για το υπολοιπο ταξιδι μας. Φραντζολες κ ελιες πηρ...