Σάββατο 31 Μαρτίου 2012

apagoreuete

Apagoreuete na aisthanome na skeutome na fantazome
apagoreuete na katrakilw se sinaisthimatiko authormitismo
apagoreuete na milw k na lew auto pou exw sto mialo
apagoreute moni na gelw giati plathw istories sto metro
moni mu na milw na tragudw na xoropidw
apagoreuete mono se sena na thelw na milw
mono me sena na filosofw
apagoreuete! sou tarazw ton orthologismo.
Apagoreuete na zw mono me sokolata kai gliko
apagoreuete me to kalamaki na rufw kai to teleutaio pagaki
na trow patatakia kai na glifw kai ta 10 daktilakia
na anoigw to sakuli kai na psaxnw stin gwnitsa to teleutaio psixuli.
Na koimame i wra 5 kai na xipnw sto para 5
na trexw gia tin duleia
xwris athlitika
na pernw me kokkino fanari
makari na eixa ferrari.
Apagoreuete na xodeuw
kai na min exw gia to treno
na menw nikta xwris mpataria
aneuthini eisai stin fillandia!
apagoreuete na kathisterw stis episkepseis
giati egrafa sto blog mu skepseis.
apagoreuete na min diavazw
kai sto youtube na remvazw
apagoreuete na se skeutome
me pseudesthiseis na oneireuome.
apagoreuete na ginome paidi
se ena kosmo logikis.

a.n

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Φραντζολα και ελια

Νευμα βγαλμενο απο αλλη εποχη αυτης του οπως επιθυμειτε δεσποινης , σε επιθυμω για παντα. Για το υπολοιπο ταξιδι μας. Φραντζολες κ ελιες πηρ...