Τετάρτη 14 Μαρτίου 2012

Poyles

Apopse thelw na milisw gia tin poyles moy, oxi aytes poy trww kai paxainw edw stin filandia alla tis agapimenes moy files se kypro kai ellada!
Giati apopse exw diathesh gia eyxaristeies! Xekiname loipon...
 Tis eyxaristw pou an kai makria einai dipla moy kai katafernoyn na me kanoyn na gelw mexri dakrywn, poy geloun me ta dika mou asteia akoma otan den einai toso... kai panta exoun mia ataka na prosthesoun. 
Tis euxaristw pou me anektikan ypomonetika ton teleytaio xrono, me perimazepsan, me filoxenhsan stin pio zesth toys gwnia kai me xastoykisan otan xreiasthke. Tis eyxaristw pou me afinoun na tis pernw voltes mexri na teliwsei h venzinh, tis eyxaristw poy m dixnoyn oti h gnwmh moy metra gia aytes kanwntas me na niwthw shmantikh. Tis eyxaristw pou pisteyan se mena otan egw den pisteya se kanena, poy den stamathsan na moy ypenthimizoyn ton kalo moy eayto kai moy me empneoyn na thelw na ginome kaliterh! Tis eyxaristw poy moy exoyn paraxwrisei mia gwnitsa sthn skepsh kai thn kardia toys, tis eyxaristw poy moy leipoyn ypentimizwntas moy thn diafora kai poso tyxerh exw yparxei! Kamia den moiazei me kamia kai kamia me mena kai giayto tis eyxaristw perisotero, alfavitika gia na eimai dikaih - eyxaristw anna, antria, demi, marianna, nik, pet, simona, fwtinula!
a.n

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Φραντζολα και ελια

Νευμα βγαλμενο απο αλλη εποχη αυτης του οπως επιθυμειτε δεσποινης , σε επιθυμω για παντα. Για το υπολοιπο ταξιδι μας. Φραντζολες κ ελιες πηρ...