Παρασκευή 14 Σεπτεμβρίου 2012

ΕΔΩ

Ξαπλώνω σε παγωμένα νερά 
ξεδιψώ αυτο το σώμα που παίζει με την φωτιά
Ενοχικά ερωτευμένη με την ζωή 
την απατώ πάντα πριν το πρωί
ο θάνατος με πολιορκεί
με κάνει να  νιώθω τόσο ελκυστική
είναι η φύση μου ανασφαλής, 
φωτεινη και σκοτεινή
το παιχνίδι αυτό με κάνει ηδονιστικά δυνατή
Μέρες γεμάτες από νίκες μεγάλες μικρές
ζωή τώρα εσύ με ακολουθείς
φτάσε με αν μπορείς
η αλλαγή δύναμη μου η πιο ισχυρή 
με ανασταίνει πριν το πρωί
η ψυχή μου ανυπότακτη μοναχική
φτάσε με αν μπορείς
έχω ξαναλλάξει πρώτου με αφουγκραστείς
φτάσε με αν μπορείς
δεν προλαβαίνεις να με αντιληφθείς
είσαι απλά ένα σκαλί
κι ολο σε ανεβαινω μικρη μου ζωη
ποτε φωτιά ποτε βροχή
αδύναμη δυνατή μην ρωτάς αν έχω κουραστεί
εδώ που με ταξιδεψες σταματησε να φυσά
ο ανεμος απλά με απορροφά
τα λόγια δεν ειναι τρομακτικα
τα χω μάθει όλα από καρδιας
ταπεινες σιωπές πίσω από αυτά
μικρές μεγάλες νίκες 
ξεκουράζονται σε νύκτες αδειανές
γεμίζουν-αδειάζουν αδειες γεματες αποσκευές
το διαβατήριο μου γραφει ονομα επωνυμο ΕΔΩ!
α.ν


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Φραντζολα και ελια

Νευμα βγαλμενο απο αλλη εποχη αυτης του οπως επιθυμειτε δεσποινης , σε επιθυμω για παντα. Για το υπολοιπο ταξιδι μας. Φραντζολες κ ελιες πηρ...