Κυριακή 23 Δεκεμβρίου 2012

21.12.2012

Στο μετρό μετά την δουλειά, κοιτώ έξω από το παράθυρο ποτέ λευκό και άλλοτε στην αντανάκλαση ένα κουρασμένο εγώ! Κοιτώ την ώρα, υπερωρίες πάλι και το τέλος του κόσμου έχει καθυστέρηση, θα φταίνε οι πολυκιστικες! Οι μαγιάς δεν πρόβλεψαν οτι το τελος ειναι παντα γενους  θηλυκού !
 Πεθαινω απο πεινά- με αυτούς τους ρυθμούς θα αδυνατίσω καταλαθως και θα πάνε χαμένα τόσα χρονιά συντήρησης του μύθου της Δευτέρας μου, τι πρωτια θα απομεινει στη Δευτερα μου μετα που δεν εχει χονεψει ποτε το δευτερο ονομα της ?
Απέναντι μου γιγαντοαφίσα των hobbits, hmm..παρασκευή βραδύ , το τέλος του κόσμου και εγώ δεν μπορώ να σταματήσω να φαντασιωνομε ενα ζουμερο mac!
 Στάση μετρό σπίτι : 12 δευτερόλεπτα τελευταίας ευκαιρίας για να σαπίσω σπίτι και δεν την αρπάζω pip pip pip κλείνουν οι πόρτες, πάντα θύμα των διαφημίσεων αδυνατο θηλυκο, η αφίσα με παγίδευσε μέσα στο μετρό και με οδηγεί κατευθειαν στην φωλιά των ποπκόρν!
Για πρώτη φορά χαίρομε που το εισιτήριο του σινεμά στοιχίζει 14 ευρώ αφου εξαργυρώνω επιτελους τα εισιτήρια  από τις τελευταίες μου υπερωρίες!
21.12,  21.15  η επόμενη παράσταση έχω 20 λεπτά να βρω τα πλησιέστερα macdonalts και η εργένικη μου παρασκευοβραδια έχει ήδη ξεκινήσει! Τρώω στο πόδι όπως αξίζει σε κάθε junk με ξυπνητήρι μη χάσω τις διαφημίσεις , ketchap και αλάτι στα δάκτυλα μου, mmm,  τρέχω για να προλάβω τις διαφημίσεις με πλήρη επίγνωση πως αν γλιστρήσω στο πάγο θα κυλισω σαν χοντρη κοιλια απο χιοναθρωπο, αλλά αυτό δεν με πτοεί καθόλου από το να κτυπησω στο καπάκι και ενα popcorn! Ο οργασμός της αγελάδας που ζήλεψε το γουρουνι! 3d γυαλάκια και αράζω! Αρακτη αλλά καθόλου light!
Έτσι καταλαθως μόλις εχουμε βγει με τον κοιλιόδουλο εαυτό μου ράντεβου.
Η ταινία,  με εξαίρεση τον άντρα των ονείρων μου :  
(χάρμα οφθαλμων) ήταν ενα τσακ παραπανω εντονη απ οτι σηκωνε η κράση μου για friday date , απο την αλλη τωρα ξερω πως αντιμετοπιζονται ολα τα τερατα στους εφιαλτες μου! Περημενοντας τις νεραιδες αφου ο αντρας των ονειρων μου και η χωριατοπαρεα του μονο μπελαδες προκαλουν! Τωρα, η ταινια, αν αφαιρέσεις το πομπώδες sound design, θυμιζε παιχνίδι playstation με ένα μάτσο χωριατόπαιδα να τρέχουν στα λιβάδια με κανένα μήνυμα που δεν έχει ήδη ειπωθεί -βεβαία αυτός που πάει να δει την συγκεγκριμενη ταινία, δεν πάει γιατί βαριόταν να κατεβεί στην σωστή στάση και ξεροσταλιαζε για τον ωραίο στην αφίσα αλλά γιατί γουστάρει αυτο πιου πιου dish dish  φσσσσ go go go !!! Επισης σε ολη την ταινια υπαρχει μονο μια γυναικα και αυτη για να μην κλαιμε πως μας εχουν περιθωριοποιησει της εχουν δωσει τον ρολο αυτης που σωζει τον μαλακα με την παρεα του! Ετσι με το τελος του ραντεβου με τον εαυτο μου κραταω οτι ειναι 21.12.2012 ειμαι πιο μονη μου απο ποτε, στο helsinki , στους -10 , και ναι δεν ειναι και το τελος του κοσμου! 
Ο ωραιος που περημενει την νεραιδα να τον σωσει απο την μαλακια του παραμενει στο πανι αφου στην real life ε δεν ειναι και τοσο ωραιος και εγω δεν ειμαι και καμια καλη νεραιδα!
Single bells kai merry xmas! χο χο χο!
a.n

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Φραντζολα και ελια

Νευμα βγαλμενο απο αλλη εποχη αυτης του οπως επιθυμειτε δεσποινης , σε επιθυμω για παντα. Για το υπολοιπο ταξιδι μας. Φραντζολες κ ελιες πηρ...