Δευτέρα 24 Δεκεμβρίου 2012

Ftuuu!!!

Ο μηνας της συμφοράς!
Ok δεν είμαι και το πιο υπεύθυνο άτομο στον γαλαξία μας ούτε ότι πιστεύω στην γρουσουζια και το ματι  αλλά αυτός ο μηνας ήταν το κάτι άλλο! Εκατσα λοιπόν και εκανα μια απο τις περιφημες λιστες μου και μέτρησα τις "απωλειες"

-ασημενιο ζευγαρι σκολαρικια( αγορά οκτ) 1 piece is missing .
-ζευγαρι σκολαρικια ξυλινα (αγορα επισ. οκτ) both are missing, εθεαθεις τελευταια φορα στο τραπεζακι της Κ.Παπας - αμα δεν τα φαγε η γατα τα φαγε ο καδος σιγουρα!
-Ζευγάρια σκουλαρικια muffins- 1 piece is missing- δεν εχω ιδεα...
-κάκκινα σκουλαρικια -κόκκινες μαργαρίτες , ΟΝΕ μπίλια εις missing ( καπου μεσα στην σακουλα της ηλεκτρικης σκουπας)
-Ζευγάρι γάντια μαύρα (αγορά σεπτ) 1 κομματι missing
 ( υποψηφία σκηνή εγκλήματος - γύρισμα η'μετρό)
-Ζευγάρι γάντια τυρκουάζ (αγορά Νοέμβριο) 1 piece missing ( Δ έχω ιδέα ακόμα που αλλα έχω ελπίδες )
-Ζευγάρι γάντια μοβ benetton  ( δώρο γιορτής 9 dec) στο πλυντήριο στους 60 με τα υπόλοιπα κοινά θνητά μου ρούχα , αποτέλεσμα συρρίκνωση 1ου βαθμου , αποτέλεσμα 7 cm επιστροφη σε size 0 :/
-κουμπί από κινητό και αυτό missing- σε μια από τις πολλές του πτώσεις
-μαύρη μπλούζα εσωθερμαντικη , missing, μάλλον ξεχασμένη σε κάποιο ντουλαπάκι από τις 100 δουλειές που άλλαξα στον ίδιο μηνα!!!!!
-έκρηξη ketchap στον υπολογιστή , πληκτρο αρ. 6 - μένει ακόμα κολλημένο 666 :/

Άλλες ζημιες:

-3 κοψίματα στο δεξί χέρι
-μια γλάστρα στο κεφάλι και η άμμος της!!! (μικρή μεν αλλά κακτοειδής )
- ξεμπαρωμα θήκης τηλεφώνου του ντους από τον τοίχο!
-σπάσιμο μιας κούπας και στράβωμα 1ου βαθμου ενός κουταλιού -dont ask
-λoύσιμο ζεστού φιλανδικoy μαύρου καφέ σε μια κοκετα συνταξιουχα, στην ακριβή τσάντα της καθως και την χειροποίητη σάρπα της.
-cornflakes με γάλα στις χνουδωτες μου ροζ indoor μπότες.
-κατρακύλημα 4σκαλιών γιατί φυσικά Ι m allways late !!!
- σκίσιμο πουλόβερ στην πόρτα γιατί πιάστηκε στο χερουλι- μπεννυχιλιαση ις μπαγκ!
-λιώσιμο ενός ολόκληρου μεγάλου κεριου σε μια μέρα αφου το ξεχασα να καίει και έφυγα από το σπίτι!

Κ είμαστε ακόμα ζωντανοί!!!

Ε αεις το διαολο !!

Α.Ν

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Φραντζολα και ελια

Νευμα βγαλμενο απο αλλη εποχη αυτης του οπως επιθυμειτε δεσποινης , σε επιθυμω για παντα. Για το υπολοιπο ταξιδι μας. Φραντζολες κ ελιες πηρ...