Δευτέρα 5 Νοεμβρίου 2012

La rage

Αλκοολ, απιστιες, τσακωμοι, βια, μισος, βια κιαλλο μισος κι αλλη βια και αναμεσα σε ολα αυτα 2 παιδια, το ''μελλον'' τους, το γραφω και μου φαινετε αστειο αφου οι υπογραφες τελους εχουν ηδη πεσει... μια καταρα σε καθε τους ηττα να παραμονευει, μια μαυρη μοιρα  προγεγραμμενη.... Bad education και κακα ξεμπερδεμματα...η κοινωνια υπο πτωχευση... Διαλυμενες οικογενειες και διαλυμενες κοινωνιες... ποιοι ειμαστε και τι κανουμε? Η παρατηρητικοτητα μου με ισοπεδωνει η διαφορα μου με θυμωνει.
Δεν θελω να κανω παιδια σκευτηκα! Νιωθω ανικανη να τα προστατεψω, νιωθω ανικανη να τους παρεχω το μελλον που θα ηθελα να εχουν, αγνο, καθαρο, ασφαλη! Νιωθω ανικανη να μεγαλωσω παιδια που θα γινουν καλυτερα απο μενα γιατι κατι τετοιο προυποθετει να ειμαι καλυτερη απο την δικη μου μαμμα και να βρω και καποιον καλυτερο απο τον δικο μου μπαμπα. Μission impossible! Απλα Ακατορθωτο! Νιωθω οργη!
Το βιολογικο μου ρολοι θα παραμεινει χωρις μπαταριες, δεν του χρειαζονται!  
Θυμωνω ... που μεγαλωσα -δεν δικαιουμε να να πω, καλυτερα θα πληκτρολογησω, διαφορετικα, και απο τοτε πληρωνω την καλη μου διαφορα απλα γιατι την διακρινω! 
Θυμωνω που αυτη η καλη  μου διαφορα ειναι μειων και που ολοι εμεις οι μειων εχουμε φορτωθει τις καλες μας διαφορες και πληρωνουμε το μεγαλυτερο τοκο για να επιβιωσουμε. Θυμωνω οχι που  δεν μπορω να αλλαψω τον κοσμο και που απλα τον παρακολουθω να σαπιζει, να καταστρεφεται και να ξεπουλιεται, θυμωνω που το εχω ηδη αποδεκτει!!! 
Περιοδος οικονομικης κρισης τρωικα δανεια φοροι ...μας τα εχετε πριξει θεατρινοι- μαζευτικαμε εδω οι αλεξανδρινοι να μοιρασουμε τιμες και στησαμε τρελλο χορο -πλα πλα πλα... χορεψτε μονοι σας καραγκιοζιδες!!! 
Απαξιω να κοιταξω την σκηνη γιατι με σοκαρει ο ευνουχισμενος θεατης.
Ηθικη, τιμη και αξια ολα σε τιμη ευκαιριας!
 Θα σε βρισω ρε, γιατι απλα μπορω γιατι εγω δεν εχω αρχισυντακτη, δεν εχω κομμα και η μονη μου ομαδα ειναι η αιματος Ο+!
Θα σε βρισω λοιπον, αποψε, τωρα, εσενα μαλακα, εσενα αλκοολα, εσενα φασιστα, εσενα κοπριτη, γλυφτη, εσενα κομματοσκυλο, εσενα φανατισμενε, εσενα ανταγωνιστικε, εσενα διπρωσοπε, εσενα που απατας εσενα που κτυπας, εσενα που μισας, που δεν ξερεις να αγαπας, εσενα ψευτη, εσενα ειρωνα, εσενα ρατσιστη, εσενα υπεροπτη, αλαζονα, τσιγγουνη, καπιταλα εσενα ππαραοπιστε!!!!  Εσενα που σε διακρινω αμεσως, γιατι εχω πληρωσει πυκνα συχνα την  μικρη μεγαλη μας διαφορα, η υπαρξη σου με εχει ενοχλησει τοσο που δεν σε ξεχνω! Γιαυτο ακριβως δεν καταδεχομε να διαιωνιστω γιατι δεν καταδεχομε τα δικα μου παιδια να μεγαλωσουν να συνηπαρχουν με σενα! Να σε ερωτευτουν, να σε αγαπησουν, να δουλεψουν με σενα ή ακομα χειροτερα για σενα, να κανουν παρεα με σενα ουτε καν να καθησουν στο ιδιο λεοφορειο με σενα! Δεν καταδεχομε να ευθυνομε εγω για αυτα που θα γινουν για αυτα χωρις εμενα! 
Η ζωη μου ειναι ωραια, αλλα τι γινετε οταν η δικη σου δεν ειναι? 

α.ν

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Φραντζολα και ελια

Νευμα βγαλμενο απο αλλη εποχη αυτης του οπως επιθυμειτε δεσποινης , σε επιθυμω για παντα. Για το υπολοιπο ταξιδι μας. Φραντζολες κ ελιες πηρ...