Δευτέρα 7 Ιανουαρίου 2013

control freak


Στην κόκκινη μικρή χειραποσκευή
όλα μου τα φεύγω στριμωγμένα ακατάστατα μαζί,
μικρογραφια τις μικρής μου ακατάστατης ζωής
μια ξιφτισμενη κόκκινη κλωστή.
Αγαπημένο βιβλίο, αγαπημένο τζιν
μια καμερα και ένας φορτιστής
έτοιμα πριν ολα πριν την αυγή.
Φεύγω.
Αγκαλιά, αγάπη, παρόν
φοβάμαι οτιδήποτε αληθινό
Ένα εδώ, μια πιθανή εισβολή
πρέπει να τακτοποιηθεί με την σκέψη αυτή
μια έκπληξη, ένα σχεδόν
δεν έχω χώρο στην μικρή μου αποσκευή
δεν μπορώ να βγάλω τον φορτιστεί!
λάθος, μην κανεις το λάθος.
όλα τα αγαπημένα μου είναι στριμωγμένα μαζί
φεύγω γιατί είμαι ένα control freak!
σκατά!
γιατί πάλι γιατί?

a.n

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Φραντζολα και ελια

Νευμα βγαλμενο απο αλλη εποχη αυτης του οπως επιθυμειτε δεσποινης , σε επιθυμω για παντα. Για το υπολοιπο ταξιδι μας. Φραντζολες κ ελιες πηρ...