Τρίτη 8 Ιανουαρίου 2013

Selidodeiktis obsession


Κοιτώ τον καινούριο μου σελιδοδείκτη.
Μου προκαλεί ανασφάλεια!
Αν τον χάσω?
Αν μια μέρα γυρίσω σελίδα και δεν είναι εκεί που τον αφησα τελευταία φορα, πως θα βρω την συνεχεια?
Αν εγώ χρειάζομαι τον σελιδοδείκτη περισσότερο από ότι αυτός? Αν μια μέρα δεν ακούσω το please mind the gap και σκοντάψω στο μεγάλο μου gap και μέχρι να καταφέρω να σηκωθώ τον έχει μαζέψει κάποια άλλη? Πως θα βρω την συνεχεια?
Αν και η άλλη βρει τον σελιδοδείκτη μου μοναδικό και δεν επιστραφεί ποτε σε μένα?
Αν αποτύχω να τον ξανακερδίσω? Αν επιστραφεί σε μένα και ξεκινα να γλιστρά ανάμεσα στις σελίδες πηδώντας κεφαλαια προκαλώντας μου μονο αναστάτωση και σύγχυση, πως θα συνεχίσω  άμα χάσω τα καλύτερα κεφαλαια του βιβλίου?
Αν η αγορά του ήταν επιπόλαια?
Αν ο σελιδοδείκτης αυτός δεν ήταν για μένα και τον στερώ από κάποια άλλη που της αξίζει περισσότερο αφού εγώ μπορώ να επιβιώσω τσακίζοντας την σελίδα! Αν όμως τελικά η ουσία δεν είναι η επιβίωση και είναι αυτό το άγνωστο παραπάνω?
Αν τελικά τρομάξω ανακαλύψω και επιστρέψω στην παλιά μου συνήθεια ανεξάρτητη και ελεύθερη?
Αν η ελευθερια  μου είναι απλά ψευδαίσθηση ? Αν είμαι απλά δειλή και ανίκανη?
Αν τελικά ήταν για μένα και απλά φοβήθηκα? Αν όμως ήταν τότε δεν θα έπεφτε ποτε από την σελίδα και ακόμα και να σκόνταφτα θα έμενε ακριβώς εκεί που τον αφίσα στην συνεχεια του βιβλίου μου!
Αν ...αν δεν με τρόμαζε το αν στην  ασφάλεια τι θα είχα για εμμονη και ανασφάλεια?ε?

a.n

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Φραντζολα και ελια

Νευμα βγαλμενο απο αλλη εποχη αυτης του οπως επιθυμειτε δεσποινης , σε επιθυμω για παντα. Για το υπολοιπο ταξιδι μας. Φραντζολες κ ελιες πηρ...